top of page
Blogi
Ajatuksia ja hajatelmia asiakkuuksien johtamisesta, myynnistä, Account Based Marketingista ja -Salesta sekä ekosysteemeistä.


Mitä se ABM oikein tarkoittaa?
Account Based Marketing eli ABM on toimintamalli asiakaskohtaiseen markkinointiin. Ei siis segmenttikohtaista haulikkoammuntaa....
Apr 12, 2024


Mitä on tavoitteellinen asiakkuuksien johtaminen?
Niin B2B-myynnissä kuin asiakkuuksien johtamisessa tärkeintä on kasvattaa ja ylläpitää luottamusta asiakkaan ja palvelua tarjoavan...
Apr 12, 2024


B2B-myyjä, ymmärrätkö miten asiakkaasi ostavat?
Gartner julkaisi joku aika sitten raportin muuttuvista B2B-ostoprosesseista ja sen vaikutuksista perinteisiin myyntistrategioihin....
Apr 12, 2024


Hyvä myyjä myy, mutta miten? Vinkkejä B2B-myyntiin
Kokosimme yhteen myyntityön yleisimmät sudenkuopat ja vinkit onnistumiseen. Myyjän energia tarttuu, hyvässä ja pahassa ✅ Hyvä myyjä on...
Apr 12, 2024


B2B-myyjän muistilista
Mitkä ominaisuudet tai taidot tekevät myyjästä paremman, tai jopa hyvän B2B -myyjän? Lista on oikeastaan lyhyt, mutta aika hankala...
Apr 12, 2024


Asiakassuunnitelman ABC
Asiakassuunnitelma on palveluntuottajan työkalu asiakkuuden johtamiseen ja palveluiden lisä- tai ristiinmyynnin suunnitteluun....
Mar 20, 2024
bottom of page